Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Z dwóch kandydatów prawicy Kaczyński jest mniejszym złem niż Komorowski

Komentarze

Dodaj komentarz

...

Zgadzam się z tezą autora. Kaczyński (choć nie jestem bynajmniej jego zwolennikiem) w swoim programie - ma jednak więcej lewicowych elementów, niż Komorowski - klasyczny "koliberał".

autor: Odyseusz, data nadania: 2010-04-05 15:45:02, suma postów tego autora: 1684

n

No i jak mamy to odczytać . Każdy z tych panów jest jak gorący węgiel , który parzy w rękę . Obaj konserwatyści, chodź w sensie ekonomicznym Kaczyński jest bardziej prospołeczny . Nie nazywam go lewicowym , bo wiem jaki mają do niego stosunek ludzie lewicy . Głosując na K. lub K , masz do wyboru kopniecie w jądra (brrrrrrrr)przez lakierki - Komorowski , lub kop gumofilcem - Kaczyński . Oba jak wiecie panowie i domyślacie się panie w gruncie rzeczy tak samo boli .

Dla tego apeluje zagłosujcie na Szmaje . Nie musicie go lubić .I wiem ,że nie raz okazał się prawicowcem , ale co w tym przypadku mamy zrobić ?

Jak to mówią : Alleluja i do przodu !

autor: konrad, data nadania: 2010-04-05 20:13:39, suma postów tego autora: 69

Ktoś musi wetować ustawy pisane na cmentarzach

poza tym prędzej Kaczor będzie sprzeciwiał się liberalnym zapędom tej bandy.

autor: bolo, data nadania: 2010-04-05 21:57:24, suma postów tego autora: 4522

konrad

ja tam wolę zagłosować na prawdziwego prawicowca niż na prawicowca pod płaszczykiem lewicy ;)

autor: Crystiano, data nadania: 2010-04-06 07:53:25, suma postów tego autora: 1590

Crystiano

Masz nie do końca racje .

autor: konrad, data nadania: 2010-04-06 10:50:19, suma postów tego autora: 69

Mówi w tym wywiadzie ten Michał Syska,

że na ezelde nie głosują ludzie, którzy zwykle głosują na lewicę. To prawda. Pracownicy, związkowcy, ludzie, którzy nie są bogaci głosują (jeśli już) na np. PiS.
Elektorat eseldziarzy to byli esbecy, byli ormowcy i zomowcy, którzy pootwierali różne "biznesy", nostalgicy reżimu peerelowskiego, różni urbanowce (przede wszystkim bogaci, lubiący kapitalizm) i ci którzy myślą że lewicowość to tylko nielubienie kościoła.
Dlatego proponuję na lewicowym portalu nie zajmować się patologią w stylu sld.

autor: Getzz, data nadania: 2010-04-06 17:04:14, suma postów tego autora: 3554

PS.

Oczywiscie z dwojga złego lepszy jest Kaczyński.
A miłość postkomuny do skrajnej prawicy pełowskiej jest pocieszna.

autor: Getzz, data nadania: 2010-04-06 17:08:33, suma postów tego autora: 3554

należałoby też pytać

czy nowy prezydent zablokuje likwidacje lub tak zwane unowocześnienie Karty Nauczyciela.
W sumie jednak zgadzam się z autorem. Było nie było kaczyński uratował szpitale, media. Ostatnio pojawiają się w radiu całkiem sensowne teksty - np. w audycjach Szubartowicza w jedynce.

autor: kontras, data nadania: 2010-04-06 17:22:43, suma postów tego autora: 1774

Zaczyna się zżeranie własnego ogona...

..i szukanie lewicowości w PiS, który traktuje swoje prospołeczne gadki, bez żadnej żenady, jako kiełbasę wyborczą... Żadna prawica nie może być mniejszym złem dla lewicy, a powoływanie się na to, że lepiej coś, niż SLD-owskie nic ( a kiedy w SLD było coś? ) jest politycznie nieuprawnione i oddala konieczną na dziś przejrzystość ról i odcięcie się od poronionych pomysłów partii parlamentarnych i tych poza, a ponoć związkowych. Drogi autorze, na tej samej zasadzie ponoć lepsze było "coś" typu SDPL, a sam na sobie wiesz, że wyszło, jak zwykle....ile jeszcze takich "jak zwykle" ci potrzeba, żeby zrozumieć, że nie ma już możliwości dla "trzecich dróg" ??

autor: Xyan, data nadania: 2010-04-07 14:17:27, suma postów tego autora: 195

Konrad

Po wino być choć .

autor: konrad, data nadania: 2010-04-07 17:18:17, suma postów tego autora: 69

Inna propozycja

A ja uważam, że jeśli już ma się mieć "taki" właśnie wybór to trzeba kreślić obu kandydatów oddając nieważny głos. To też jest jakiś sygnał dla tych prawicowych reprezentantów - i dla mainstreamu w Polsce - niosących ze sobą b.podobne idee, rozwiązania społeczne czy wizje Polski AD'XXI w (obaj są tacy sami, to jest to samo mentalne "g...o" opakowane tylko w przypadku Komorowskiego w inną, bardziej świecącą i szeleszczącą innym głosem, obwolutę). Jakiż to byłby wydźwięk gdyby np. w II-giej turze wyborów oddano 15 - 20 % nieważnych głosów (przy powiedzmy 40 - 45 % frekwencji)?!
Jeśli więc lewica idzie na wybory i ma taki właśnie "wybór" - to kreśli obu.......

autor: rscz, data nadania: 2010-04-09 15:37:56, suma postów tego autora: 32

wpadliscie w pulapke myslenia

otoz i jeden i drugi to neoliberal musicie wiedziec ze nie ma roznicy miedzy neoliberalami i trzeba to swiatu pokazac zamiast wybierac miedzy jednym zlem a drugim a wogle to proponuje w pierwszej turze glosowanie przeciw neoliberalom a w drugiej bojkot ale sie zdziwiliby jakby im frekwencja spadla okilkadziesiat procent.

autor: Feniks, data nadania: 2010-04-10 02:07:59, suma postów tego autora: 274

e

Teraz i tak nie ma znaczenia . Lech Kaczyński nie żyje .

autor: konrad, data nadania: 2010-04-10 09:50:01, suma postów tego autora: 69

Dodaj komentarz