Co ma wspólnego jaśnie pani pisarka z kasjerką z marketu czy bezdomną.
Jakieś obowiązkowe badania lekarskie. Może policja będzie na nie doprowadzać?
Niesty. Jak donoszą jaskułki pani Manulea Gretkowska nie rozróżnia Iranu i Iraku, mówi o sobie per "PISARZ", a także stwierdza z rozbrajającą szczerością: "Przecież ja jestem kobietą więc jest naturalne, że nie znam się na polityce" (oryginał! - odpowiedź na pytanie "Jak sobie pani wyobraża start w wyborach?") tak więc pomysł - porażka. Nic z tego nie będzie tym bardziej, że partia nie ma żadengo programu, a na wszystkie pytania prgramowe pani Gretkowska odpowiada "nie wiem. Będzie spotkanie, jak partia powstanie to zdecydujemy czego chcemy, a czego nie...."
Powinny jeszcze powalczyć o prawa dziecka, w tym przede wszystkim o całkowity zakaz stosowania kar cielesnych. Jeśli uda im się zwrócić uwagę społeczeństwa na występowanie dyskryminacji kobiet, łatwiej akurat im będzie zająć się dyskryminacją dzieci.
A jest wiele do zrobienia w tym obszarze. Zachęcam do lektury:
http://www.biblionetka.pl/ka.asp?id=5040
Nie oficjalnym hymnem jest piosenka jednej z głównych działaczek Partii Kobiet: Kayah -Prawy do lewego, która odwzorowuje kobiecą solidarność ponad "politycznymi podziałami na lewicę i prawicę..."
W dużej sali duży stół
A przy nim gości tłum
Gospodarz zgięty w pół
Bije łychą w szklanę
Cisza chciałbym toast wznieść
Jak można to na cześć
Ojczyzny w której wieść
Przyszło życie nasze hej
Ref:
Racja brachu
(Więc) wypijmy za to
(A) kto z nami nie wypije
Tego we dwa kije
Prawe do lewego
Wypij kolego
Przecież wiemy nigdy nie ma tego złego
Po pierwszej nocy, gdy będzie fajnie, zwiną żagle. Zostaną same nie zaspokojone.
Nie wierzę w rasizm i płcizm. Powstanie takiej partii godzi w zasady denokracji. Ome samym swoim istnieniem godzą się czedar. Wystęoują z podziałem na .... Bez sensu.
Rasizm płciowy?
postuluję wpisanie do programu NASZEJ partii:
1) zakazać noszenia majtek i staników;