Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Wniosek o rejestrację Partii Kobiet

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Cóż to za nonsens

Co ma wspólnego jaśnie pani pisarka z kasjerką z marketu czy bezdomną.
Jakieś obowiązkowe badania lekarskie. Może policja będzie na nie doprowadzać?

autor: Miła Iwonka, data nadania: 2006-12-25 03:11:50, suma postów tego autora: 291

porażka

Niesty. Jak donoszą jaskułki pani Manulea Gretkowska nie rozróżnia Iranu i Iraku, mówi o sobie per "PISARZ", a także stwierdza z rozbrajającą szczerością: "Przecież ja jestem kobietą więc jest naturalne, że nie znam się na polityce" (oryginał! - odpowiedź na pytanie "Jak sobie pani wyobraża start w wyborach?") tak więc pomysł - porażka. Nic z tego nie będzie tym bardziej, że partia nie ma żadengo programu, a na wszystkie pytania prgramowe pani Gretkowska odpowiada "nie wiem. Będzie spotkanie, jak partia powstanie to zdecydujemy czego chcemy, a czego nie...."

autor: bartek_n, data nadania: 2006-12-25 13:15:32, suma postów tego autora: 138

Postulat

Powinny jeszcze powalczyć o prawa dziecka, w tym przede wszystkim o całkowity zakaz stosowania kar cielesnych. Jeśli uda im się zwrócić uwagę społeczeństwa na występowanie dyskryminacji kobiet, łatwiej akurat im będzie zająć się dyskryminacją dzieci.

A jest wiele do zrobienia w tym obszarze. Zachęcam do lektury:

http://www.biblionetka.pl/ka.asp?id=5040

autor: Paweł Kończyk, data nadania: 2006-12-25 13:19:33, suma postów tego autora: 2157

Prawy do lewego-hymn partii kobiet

Nie oficjalnym hymnem jest piosenka jednej z głównych działaczek Partii Kobiet: Kayah -Prawy do lewego, która odwzorowuje kobiecą solidarność ponad "politycznymi podziałami na lewicę i prawicę..."

W dużej sali duży stół
A przy nim gości tłum
Gospodarz zgięty w pół
Bije łychą w szklanę

Cisza chciałbym toast wznieść
Jak można to na cześć
Ojczyzny w której wieść
Przyszło życie nasze hej

Ref: