radiowozów policyjnych do ochrony marginalnej imprezy?
Kto w tym czasie pilnowal porządku na ulicach?
no tak... pierwszy raz przed kolejnym blyskotliwym komentarzem abcd. az mnie ciarki przechodza, tak sie nie moge go doczekac...
Nie jestem sympatykiem Zielonych, wiele mnie z nimi dzieli. Jednakże rozochocone tą dominacją prawicy na scenie politycznej, bojówki ultraprawicowe zaczynają po prostu atakować legalne spotkania ludzi utożsamiających się czy to z Zielonymi czy radykalną lewicą.
Nienawiść do wszelkich przejawów lewicowości staje się czymś coraz bardziej powszechnym i to w szczególności wśród ludzi młodego pokolenia.
a jaki mieć stosunek do lewicy "antysystemowej", która ząda od... "systemu" już nie tylko grantów, ale i ochrony?
http://babimojszczyzna.pl/index.php?site=stary
Zapraszam na ciekawą stronę. Redakcji dziękuję za możliwość przesłania tej informacji.
Zieloni to nie jest lewica antysystemowa, radykalna czy rewolucyjna, należałoby od tego zacząć.
sekund spóźniłeś/łaś się kalkomanio!!! Alfacet, kiedy chodzi o zielonych lub PPP, jest szybszy niż torpeda i rakieta w jednym. Zawsze czujny, zwarty i gotowy...
Komentarze istotnie ma błyskotliwe jak "zajączek" puszczany lusterkiem. a polor i połysk mają tombakowego pierścionka...
lewica korzysta z usług policji, która ciągle jeszcze jest kacza?
16 radiowozów do ochrony przed 30 osobami? Polscy policjanci to jacyś nieudacznicy, no chyba, że przyjmiemy, że uczestnicy spotkania sami poprosili o tak liczebną ochronę, wtedy na zachodzie sprawi to wrażenie, że napastników było z tysiąc.
fajna ta ziemia babimojska... a zdjecia? no nasza swiatla miedzywojenna wyglada tak uroczo. szkoda tylko, ze az 16 radiowozow musialo stac kilkadziesiat minut przed budynkiem w krakowie. nastepnym razem na pewno ukradna tobie serwer w tym czasie. abcd obrabowali mieszkannie w warszawie.
..lewicy..
:P
"Ze względów bezpieczeństwa nie wszyscy byli wpuszczani"
niektórych aresztowano....
No comments.
Witam,