Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Żuk: Witamy w Szczurlandii!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Wszystko się zgadza,

ale zwróciłbym uwagę na istotny moim zdaniem fragment: "przedstawiciele klasy średniej oraz ci, którzy do niej aspirują". Wartości klasy średniej zostały narzucone też znacznej części klas niższych, w tym niemal całemu młodemu pokoleniu.

autor: Angka Leu, data nadania: 2008-03-27 09:20:37, suma postów tego autora: 3102

Kult szczura?

Kultem szczura ma być ciągła rywalizacja. Nie znam się na szczurach i jestem ciekaw, czy tak jest faktycznie? A co z innymi zwierzakami? Tego tekstu na pewno nie napisał miłośnik przyrody, tylko jakiś intelektualny abnegat przenoszący na świat zwierząt zachowania ludzi. Doktor Dolitle, jak sądzę?

autor: Nemo, data nadania: 2008-03-27 14:20:37, suma postów tego autora: 693

jedna uwaga co do LiD-

LiD nie zabiega o poparcie klasy średniej dla lewicowego programu, LiD zabiega o uznanie, iż jest partią liberalną a lewica to synonim liberalizmu.

autor: Luke, data nadania: 2008-03-27 20:10:45, suma postów tego autora: 1782

To wszystko prawda

Ale jednak razi mnie tego rodzaju język porównywania ludzi do szczurów

autor: Tomek Sosnowski, data nadania: 2008-03-27 20:17:02, suma postów tego autora: 568

Jako krytyk "Szczurlandii"

mało wiarygodny jest Piotr Żuk: anarchista (?) ze struktur SLD, chwalący się swym akolitom z lewicy niezależnej, że jest prawą ręką wrocławskiego barona SLD-owskiego, Marka Dyducha.

autor: ABCD, data nadania: 2008-03-27 09:01:27, suma postów tego autora: 20871

Tomek Sosnowski,

chyba masz rację- lewicowiec powinien spojrzeć na tych ludzi jako ofiary liberalnej ideologii lansowanej przez kapitał, a nie pogardzać nimi...