Odtrutka na neoliberalne farmazony o konieczności prywatyzacji kolei.
że sam Liberadzki jak był ministrem transportu to tworzył lobby autostradowe - to on dawał koncesje Kulczykowi i angażował jego totumfackiego Patalasa na szefa ówczesnej Agencji Budowy i Eksploatacji Autostrad, zamykał także linie kolejowe,ale fakt, żonę chyba rzeczywiście trzymał gdzieś wysoko na kolei.
Zawsze będe trzymał kciuki za kolej gdyż wiem że PKP ma olbrzymi potencjał gdyby PKP była odpowiednio dotowana przez państwo ta firma wyglądałaby zupełnie inaczej.
http://www.rp.pl/temat/67344.html
dzisiejsza Rzepa
wkrótce strajk a co na to lewica? ta prawdziwa i ta nieprawdziwa?
Zastanawiam się, jakie były intencje osób powołujących te liczne spółki, których liczba spowodowała parokrotny wzrost kosztów funkcjonowania kolei i które teraz, bankrutując, wykaszają się nawzajem na zasadzie domina. Dobra wola połączona z niewiedzą? Czy chęć zysku - bo im więcej spółek, tym więcej stanowisk dla swoich? Jak myślicie?
Nic natomiast nie wiedziałam o dawnej działalności proautostradowej Liberadzkiego...
Gdzie spojrzysz, tam ruina. A teraz jeszcze ta powódź... Nie wyjdziemy z biedy, w każdym bądxźrazie większość z nas.
wpuszczeni w korek - tam, jest dokładnie opisane co, po co, dlaczego.
Liberadzki był ministrem transportu w rządach SLD 93 -97 i tworcą pierwszej tak zwanej specustawy autostradowej, jednoczesnie w pismach fachowych zawsze podawał fajne dane o tym jak to wszyscy kolej dotują, a tylko Polacy czyli jego własny rząd nie.Moim zdaniem wyjątkowy kawał sukinsyna - zresztą tylko tacy dostają premie w postaci awansu do Brukseli, vide Buzek lewandowski.
Czyli oceniasz Liberadzkiego jako autostradowego lobbystę (czy urzędnika kupionego przez lobbystów), który robi dobrą minę do złej gry? A ten cały tekst, pochylający się nad kondycją polskich kolei, to ściema?
a ten tekst to ściema dla naiwnych, którzy nie pamiętają co facet robił jak mógł coś zrobić, i za co teraz zbiera niezłe konfitury. No, ale kadencja się będzie kończyć i na wybory jak będzie trzeba to się jeszcze przedstawi jako obrońca kolei.
Dla równowagi powiem, że niejaki Dąbrowski, który przez 4 lata po Liberadzkim był szefem sejmowej komisji infrastruktury jako reprezentant kolejowej solidarności w czasach AWS również nie zrobił nic dla kolei, a może i mniej od Liberadzkiego bo nawet takich tekstów nie pisał, ale to tylko dlatego, że w ogóle był głupszy.
Wyglądał on tak
Brawo ...........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wreszcie rozsądny głos polskiego polityka na temat gospodarki
w RP.
PO i PIS praktycznie nie mają żadnej polityki gospodarczej.
To co ich dzieli to tempo likwidacji polskiego przemysłu.
Według geniuszy tych partii w Polsce nie opłaca utrzymywać żadnego przemysłu bo gdzieś w Europie , w Azji czy na świecie robią to lepiej i taniej.
Głupie skarlałe, liberalne myślenie wynikające z braku rozumu.
Człowiek nie jest przystawką do pracy,
to praca jest przystawką do człowieka.
Praca stworzyła Homo Erectus........... :), :)
Obowiązkiem nowoczesnego państwa jest stymulowanie
powstawania nowych miejsc pracy w RP.
A w RP
- jedynie polityka historyczna
- katastrofy
- bajki o liberalnej gospodarce
Cóż nie wystarczy Panowie Elita celnie rzucać kamieniami do celu w Młodości za Komuny....................
Trzeba mieć: rozum polityczny i gospodarczy
oraz empatię do Swojego Narodu...........:)
a nie bezgraniczną miłość do swoich grup interesu.
Idealne przykłady to:
PO - reprezentuje 20% beneficjantów
polskich przemian
społeczno gospodarczych.
.........................:(
PIS - głównie reprezentuje
środowiska katolickie,
antysocjalistyczne i
ultrakatolickie oraz
spauperyzowaną biedę (raczej miejską)
.........................
Na tym kończę.
jacekx naiwny socjalista.
Ludu Polan powstań z kolan....
Ludu Polan powstań z kolan...
Ludu Polan powstań z kolan..
Ludu Polan powstań z kolan.
Ps. Obiecałem sobie, że nie będę komentował na Lewica.pl
cóż nie jestem konsekwentny
Pani Nano jeśli jeszcze Pani komentuje to informuję, że przeniosłem się na Forum SLD.
Dość stania Lewico z karabinem u nogi................:(
Trzeba gdzie tylko można pokazywać głupotę społeczno polityczną naszych głównie prawicowych co najwyżej rozmodlonych elit...............
Wysłałem do Was ostre zapytanie
czy
Lewica.pl=Prawica.pl
Dlaczego?
Ponieważ cześć moich postów była w przeszłości cenzurowana
tzn. nie pojawiały się one w komentarzach często bez przyczyny.
Moje posty nie były ordynarne czy napastliwe a jedynie lewicowo - emocjonale.
Zdarza się natomiast, że Redakcja nie reaguje na prawicowe czasami ordynarne posty,
czy też posty typu
jesteś głupi bo jesteś naiwnym socjalistą.
Jest też mnóstwo postów prawicowych pisanych na zamówienie chyba obecnych tzw. elit rządzących
Stąd moja decyzja o przeniesieniu się na Forum
strony SLD.org.pl.
Milczałem miesiąc ale złamałem się gdy przeczytałem artykuł Pana Liberadzkiego bo tak samo jak on myślę.
Uważam, że transport a szerzej komunikacja jest krwiobiegiem sprawnego państwa.
Transport tani decyduje o możliwościach rozwiązywania bezrobocia.
Bezrobotni jeśli muszą pojechać za pracą to musi być tani transport i pozwalający powrócić z pracy do domu.
Muszą też powstać z powrotem Hotele Robotnicze dla młodych pracowników.
Byłem w zeszłym roku w Kotlinie Kłodzkiej i rozmawiałem z ludźmi. Półtorej roku temu byłem na Dolnym Śląsku.
Wszędzie jest tak samo i u mnie w mojej małej ojczyźnie województwie pomorskim też.
Tam niektórym miejscowościom zamknięto dostęp do świata.
Rozmawiałem z mieszkanką jednej z miejscowości.
Proszę Pana jak mamy jechać za pracą? To 9 km przez las do przystanku do którego dojeżdża autobus. Są tam 2 czasami 3 autobusy do większego miasta.
Latem jeszcze jakoś można ale zimą jak dojechać do pracy i jak wrócić.
Są takie miejscowości na Kaszubach gdzie w sobotę i w niedzielę w ogóle nie dojedziesz do miasta. Kaszuby są ciekawe turystycznie ale kogo to z władz interesuje .....
Dodam jeszcze likwidowane lokalne linii kolejowe którym młodzież dojeżdżała do szkół np. w kotlinie Kłodzkiej.
Z Kłodzka odjeżdża do Bystrzycy Kłodzkiej pociąg Śnieżnik o 1 lokomotywie i 1 wagonie starego typu z ponad 500 pasażerami a może więcej.
Likwidowane są też urocze architektonicznie dworce kolejowe.
Widoki tłok jak z lat tuż po 1945.
Jeździł tam pociąg wcześniej z 4 wagonami. Niestety to wojewoda musi finansować lokalne połączeni w województwie i stać go na 1 wagon z lokomotywą.
Powiecie, że to Polska C ale ludzie też tam muszą żyć a poza tym jest tak samo na Dolnym Śląsku, na Kaszubach ( problemy z PKS) czy pewnie też w innych regionach Polski
jacekx naiwny socjalista