Cysterny nie należały do NATO tylko do prywatnych firm przewoźniczych wybranych w drodze przetargu.
Firmy te na bazie outsorsingu zatrudniają ( w dużym cudzysłowie ) prywatnych przewoźników których całym dobytkiem jest ta cysterna. Żołnierze NATO nawet nie osłaniają / konwojują tych karawan bo większość konwojów po prostu opłaca się talibom i lokalnym wataszkom za ochronę.
Polecam Rosyjski nominowany do Oskara film 9 kompania który pokazuje jak kończą się takie konwoje i jak trudno utrzymać rozciągnięte w górskim terenie szlaki zaopatrzenia.
Po za tym jak powszechnie wiadomo : im dłuższe szlaki zaopatrzenia tym więcej trzeba ludzi do ich ochrony.
--
Polecam stronę z moimi autorskimi mixami :
http://8tracks.com/users/cud2
Przecież wiadomo że paliwo dla jankeskiej armii jest materiałem strategicznym więc co mają do rzeczy prywatni właściciele? Cyklon B też produkowała prywatna firma dziś nadal aktywna na kapitalistycznym rynku pod trochę inną nazwą.
A Ann Patterson to zakłamana suka bo dobrze wie że w ostatnim miesiącu było około 30 oddzielnych takich "pomyłek i wypadków"
ale bez benzyny to odzialy nato daleko nie pojedzie a jednak nato placi za to paliwo i za transport i to grube pieniadze a klopoty z zaopatrzeniem to najlepsza wiadomosc dla partyzantow.
Taliby obalą Karzaja przejma władze wprowadza prawo szariatu i co dalej?
Jak to co? Napadna na Holandię i ogłoszą Kalifat Niderlandów.
Byle nie na Polske my mamy juz dośc nieszcześć a jeszcze żyje nasz największy wróg Balcerowicz....
o tusku,kwasniewskim,milerze,komorowskim,sikorskim i calej gamie innych karierowiczow.
a karzaj ma jaks wladze+
Władza Hamida Karzaja ogranicza sie zapewne tylko do stolicy Kabulu!
Po za Kabulem wszędzie rządzą jakieś lokalne prymitywy muły itp.