Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Zwalniają gejów i wyrzucają ich z mieszkań!!!

Komentarze

Dodaj komentarz

.

tak trzymać.

autor: LO, data nadania: 2008-12-19 19:58:36, suma postów tego autora: 142

Jak ktoś czyta lewice.pl

to się od razu zorientował, że coś prowokujesz:)

autor: Getzz, data nadania: 2008-12-19 20:02:12, suma postów tego autora: 3554

KP Lewica

dokonał dziś olbrzymiej kolaboracji klasowej i, jak mawiał Lenin "socjalzdrady", a naczelny krzykacz lewica.pl milczy na ten temat?

autor: Partyjny beton, data nadania: 2008-12-19 20:46:51, suma postów tego autora: 185

zdrada??

Na lewicy.pl Cisza wiele razy pisał jaką to lewicą jest SLD. Te gatki o zdradzie sld są żenujące. Nie było czego zdradzać.

autor: werer, data nadania: 2008-12-19 21:21:06, suma postów tego autora: 36

bardzo słuszna konkluzja

najważniejsza jest orientacja klasowa i tego każdy lewicowiec powinien się trzymać

autor: yoda, data nadania: 2008-12-19 22:11:55, suma postów tego autora: 141

Marna ta prowokacja

Marna ta prowokacja bo ruszyło mnie słowo EKSMISJA a ze dopisano gejów do dało jeszcze więcej oliwy do ognia, bo jakim cudem administratorzy spółdzielni mieszkaniowych mieliby wiedzę na temat życia lokatorów, no jak, z skąd???

P.S. Uważam ze lewicowiec powinien podkreślać sprawy socjalne/klasowe ale gdy szerzy sie homofobia to tez trzeba odpowiednio zareagować lewica nie powinna zapominać o postulatach emancypacyjnych bo jak by zapomniała top dalej kobiety nie miały by praw wyborczych tak tak Drogi Prowokatorze.

autor: quasimodo, data nadania: 2008-12-20 02:33:04, suma postów tego autora: 41

nie mam nic przeciwko ruchowi lokatorów LGBT

Ja osobiście nie ma nic przeciwko temu, żeby lokatorzy o preferencji homoseksualnej, biseksualnej organizowali się w stowarzyszenia broniące praw lokatorskich osób kochających inaczej, niż heteroseksualnie - jedna opcja walcząca o emancypację osób LGBT nie wyklucza drugiej opcji politycznej walczącej o sprawiedliwość społeczną, tak samo jak w życiu odgrywamy kilka ról, nie jedną. Przecież w Polsce są organizacje anarchofeministyczne, gdzie postulaty anarchistyczne łączone są z postulatami feministycznymi i jedna opcja polityczna nie zaprzecza drugiej. Nie wnikam w to i nie rozumiem, czemu anarchistki o feministycznych poglądach nie chcą po prostu stworzyć sekcji feministycznej wewnątrz i w ramach FA

autor: lesny kot, data nadania: 2008-12-20 09:24:49, suma postów tego autora: 59

sprytna prowokacja

Którą dało się wyczuć jeśli ktoś czyta lewicę.pl. Ale nie o to chodzi. popieram przesłanie notki, chociaż na co dzień taktyka walki lansowana przez autora bloga budzi we mnie pewne wątpliwości. Cisza powiedział ważną rzecz - to podziały klasowe powinne być teraz priorytetem.

autor: gruba torba, data nadania: 2008-12-20 11:03:21, suma postów tego autora: 21

Podziały klasowe

były, są i będą najważniejszym punktem odniesienia dla konsekwentnej lewicy. Dlatego ja nie widzę w tekście niczego odkrywczego.

autor: Partyjny beton, data nadania: 2008-12-20 12:04:02, suma postów tego autora: 185

partyjny betonie

To prawda, że od z założenia dla lewicy punktem odniesienia powinny być podziały klasowe. Problem w tym, że nie dociera to jednak do sporej części lewicy "obyczajowej".

autor: RRRadykał, data nadania: 2008-12-20 12:54:31, suma postów tego autora: 1084

RRRadykale

Dlatego tez napisałem o "konsekwentnej lewicy"; z całym szacunkiem dla lewicy "obyczajowej"...

autor: Partyjny beton, data nadania: 2008-12-20 20:17:14, suma postów tego autora: 185

Cisza

Wszedlem tutaj dlatego, ze Ty nawet w postach o ewidentnym lamaniu praw homoseksualistow, a nie da sie ukryc, ze czasem takie sa i to dosc drasytczne. Czesto wpisujesz sie, ze to temat zastepczy. Zainteresowalo mnie zatem czemu sie dotknales tego tematu, ale od razu zobaczylem, ze chodzi o wyrzucanie z mieszkan wiec to nic dziwnego, ze o tym napisales.

PS. Trzeba bylo napisac: UWAGA!!! Opisy brutalnych gwaltow hiszpanskich inkwizytorow na dziewczetach ponizej 15 roku zycia. 10 razy wiekszy wynik murowany;)

autor: Lalek, data nadania: 2008-12-21 01:38:36, suma postów tego autora: 223

Dlaczego niby stosunek do zwalniania związkowców

nie jest sprawą światopoglądową? I dlaczego np. sprawa aborcji nie jest sprawą ekonomiczną? Proponuję zamiast szukać sobie wymyślonych "wrogów" zastanowić się czemu inni związkowcy i pracownicy nie protestują, kiedy zwalniani są ich koledzy, i nie pomstować na ruchy skupione wokół innych problemów za to, że tak słaby i nieliczny w Polsce jest ruch protestu wobec kapitalizmu. To nie jest na pewno wina kobiet, które domagają się zmiany prawa aborcyjnego.

autor: sheik, data nadania: 2008-12-21 10:09:03, suma postów tego autora: 89

Aborcja jest kwestią ekonomiczną

do kiedy dotyczy np. kwestii jej refundacji chorym kobietom których nie stać na to a nie kiedy dotyczy znudzonych pań z klasy średniej w średnim wieku które sobie wymyśliły że takie "prawo mają".

autor: A.Warzecha, data nadania: 2008-12-21 12:01:21, suma postów tego autora: 2743

Mylisz się bo rasowego Lewicowca interesuje krzywda obywatela bez względu na orientacje seksualne

Bez komentarza odpowiedź w tytule.

autor: jacekx, data nadania: 2008-12-21 15:50:33, suma postów tego autora: 3088

Dodaj komentarz