Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Za co Polacy kochają Owsiaka?

Komentarze

Dodaj komentarz

Za polacy kochaja Owsiaka?

Za to ze bardziej pomogl dzieciom niz prawica czy lewica w polsce,za to ze organizuje darmowe koncerty to chyba wystarczy,oczywiscie nie podoba mi sie to ze zaprosil Buzka czy Barcelowicz no ale kazdy ma prawo do swoich pogladow;) Owsiak pomaga dzieciom coś w tym kierunku robi a co zrobila prawca,lewica,kosciol dla dzieci? Co zorbil pan Łukasz dla dzieci? Po za tym ludzie daja wiecej niż 2zł

autor: Fred_BB, data nadania: 2011-01-09 17:08:08, suma postów tego autora: 676

Smutne są dwie rzeczy....

- krytyka Owsiaka stawia nas w jednym rzędzie z idiotami pokroju Korwin
- cały ten cyrk utwierdza tylko degenerację państwa (Owsiak załatwi) i społeczeństwa (my wspaniali wyręczamy to ch***we państwo)

autor: bullshit.detector, data nadania: 2011-01-09 17:19:07, suma postów tego autora: 213

Fred

Problem że akcję zbiórki pieniędzy wygladającą efektownie w kwotach bezwzględnych traktuje się nie jako dodatek, ale usprawiedliwienie jakoby "działalność charytatywna była skuteczniejsza niż wydatki państwowe". Poza tym zbiórkę firmował między innymi Buzek odpowiedzialny właśnie za rozwalenie systemu opieki zdrowotnej, najbardziej nieudolny premier, który teraz jest uważany po jakimś czasie za miłego pana z Parlamentu Europejskiego (głównie dlatego, że przyjął barwy panującej nad mediami PO).

autor: Cisza_, data nadania: 2011-01-09 17:31:10, suma postów tego autora: 2083

@ Fred

"bardziej pomógł dzieciom niż prawica czy lewica w Polsce" - udowodnij pliiiz.

"organizuje darmowe koncerty" - darmowe?

"Owsiak pomaga dzieciom" - rly? Myślałem, że to lekarze...

"ludzie daja wiecej niż 2zł" - udowodnij.

autor: bullshit.detector, data nadania: 2011-01-09 18:35:09, suma postów tego autora: 213

bullshit.detector

np Woodsotck-festiwal jest darmowy

co do pomocy dzieci,ile lewica,kosciol czy prawica kupila sprzetu medycznego dla dzieci?;)

autor: Fred_BB, data nadania: 2011-01-09 19:34:02, suma postów tego autora: 676

bullshit.detector

lekarz zeby pomogl dziecku potrzebuje bardzo czesto nowego sprzetu

autor: Fred_BB, data nadania: 2011-01-09 19:34:53, suma postów tego autora: 676

.

To, o czym mówi Luke wiadome jest od samego początku tej całej Orkiestry. Polacy biorą w tym udział nie z "dobrego serca", lecz z głęboko zakorzenionego kolektywizmu. Chodzi o wejście w posiadanie owej naklejki, którą mają wszyscy. Głupi i zakompeksiony Polak zawsze robi to, co robą wszyscy.

autor: Bury, data nadania: 2011-01-10 10:47:56, suma postów tego autora: 5751

Jak Owsiak pomaga dzieciom?

Nie mi to oceniać, ale jeśli kiedyś moje dziecko zostanie uratowane dzięki sprzętowi zakupionemu przez Owsiaka to będę wdzięczny jemu i całej WOŚP. Każdy z nas może tego potrzebować, za to Łukasz Foltyn pomógł dzieciom tworząc gadu-gadu, które ryje im łeb. O cześć Ci jaśnie Panie!

autor: socjalpatriota, data nadania: 2011-01-10 15:45:32, suma postów tego autora: 471

...

"Sprzęt Owsiaka" to kropla w morzu potrzeb. Udział tej całej orkiestry w finansowaniu kupna sprzętu medycznego jest znikomy w skali kraju. Wczoraj Owsiak kłamał w Polskim Radiu, jaki to wielki udział ma on w wyposażaniu placówek służby zdrowia.

autor: Intellector, data nadania: 2011-01-10 15:54:31, suma postów tego autora: 234

Calkowicie

zgadzam sie z tekstem Lukasza Foltyna. A skoro kapitalisci sa rzeczywiscie tak chojni to moze niech ofiaruja troche sprzetu, w koncu to tylko kropelka w ich produkcji - na co moze pozwolic sobie WOSP..., a pieniadze z puszek niech pojda na dofinansowanie ubogich rodzin z dziecmi, setek tysiecy bezdomnych etc., zamiast na zakup sprzetu do publicznej sluzby zdrowia, za stan ktorej odpowiadaja bezposrednio politycy (posrednio takze media lansujace tych politykow), Ci wszyscy lyberalni cfaniacy ktorzy tego dnia obklejaja sie tymi serduszkami jak cyrkowe pajace udajac wielce dobrotliwych...

autor: dyzma_, data nadania: 2011-01-10 18:53:53, suma postów tego autora: 2960

socjalpatriota

[pomógł dzieciom tworząc gadu-gadu, które ryje im łeb]

ale porownanie zes wymyslil, co ma piernik do wiatraka :). kazdemu wolno popierac i krytykowac akcje Owsiaka itp., tylko z naszego lewicowego punktu widzenia dokladnie takiej akcji mogloby nie byc. Zreszta jak PO zrealizuje swoje zapowiedzi to sprzet z WOSPu tez zostanie sprywatyzowany??? hehe:)))

autor: dyzma_, data nadania: 2011-01-10 19:07:41, suma postów tego autora: 2960

socjalpatriota

To Owsiak kupuje sprzęt? No, no...Ciekaw jestem co by zrobił Owsiak gdyby władza nie namaściła go na koncesjonowanego dobroczyńcę. Bez tych reklam, pasma antenowego i nachalności polityków oraz autorytetów moralnych. Jak już masz odczuwać wdzięczność to pomyśl o honorowych krwiodawcach, a nie cwaniaku, który z samej TVP wyciągnął gigantyczne tantiemy prowadząc swego czasu jakiś niewydarzony pseudorozrykowy program dla młodzieży, którego ta młodzież i tak nie chciała oglądać.

Przy okazji...sprawa delikatna, piszę ogólnie, ale z zawodowymi pomagaczami to różnie bywa. Legalnie odpalają sobie wypłatę, zatrudniają ludzi. Pan Bono z U2 osiągnął w swojej fundacji rekord. 2% dotarło do potrzebujących. Reszta to koszty własne funfacji dobroczynnej. Nie każdy kto mówi, że pomaga faktycznie pomaga. Tyczy się to również pomagajacych ze srodków własnych, np. Billa Gatesa i Georga Sorosa.

A co do rycia mózgu przez Gadu-Gadu, to moim zdaniem ono stanowi wyłącznie narzędzie. Mózgi ryją tacy starzy-malutcy jak Owsiak i Wojewódzki. Stare dziady promujące infantylizm i bezrefleksyjny rechot na antenie.

autor: Panek, data nadania: 2011-01-10 20:12:30, suma postów tego autora: 896

WOŚP

Ile jest warty sprzęt zakupiony przez WOŚP?
Ile jest warta nowoczesna aparatura medyczna ?
Pewnie myślicie ze bardzo bardzo dużo...
A ile kosztuje nowoczesny telefoni komórkowy u operatora ?
Brawo! symboliczną złotówke...
Tak samo i sprzet diagnostyczny niektore firmy oferują za złotówke lub nawet za darmo... oczywiscie nie jest to wcale takie darmowe. Dostając sprzęt podpisuje sie umowe na zakup odczynników i materiałow eksploatacyjnych...

Tak wiec całe te zakupy przez WOŚP to jak zakup komuś telefonu komórkowego z cyrografem na kilka lat - tyle pożytku co wydatków...

autor: wrudz, data nadania: 2011-01-10 20:42:25, suma postów tego autora: 1

Chętnie dałbym nie 2 zł, ale wielokrotnie więcej na zbiórkę zorganizowaną przez p. Foltyna

gdybym o takowej wiedział i gdyby była (choćby w małej skali) tak skuteczna jak WOŚP.
Bo WOŚP jest skuteczna, tzn. ma wyniki. W odróżnieniu od wielu innych akcji i instytucji, które mają głównie budżet.
W ogóle lewica w Polsce ma dziwny stosunek do sfery zdrowia. Jak prokuratura za Kaczyńskiego przymknęła lekarza-łapownika, to lewicowcy pierwsi darli japę w obronie "polskiej transplantologii". Jak Tusk wziął się za walkę z handlem narkotykami, to nagle uaktywnili się lewicowi "obrońcy wolności". Jak Owsiak zbiera na sprzęt dla szpitali, to znowu "nie tak zbiera, nie tyle zbiera, a w ogóle to nie tak wygląda". Ludzie, popatrzcie czasem na to co robicie...

autor: west, data nadania: 2011-01-10 23:21:51, suma postów tego autora: 6717

ja się z tekstem Foltyna

zgadzam niecałkowicie. Tzn. zgadzam się z krytyką WOŚP nie zgadzam się z ogólnymi żalami jacy to Polacy są głupi i okropni i w swej okropności wyjątkowi. Bo podciąganie wszystkiego pod nacjonalistyczną mitologię (tu w funkcji odwrtonej) nie jest moim zdaniem ani słuszne, ani ciekawe po n-tej iteracji.

a swoją drogą ciekawa jest wypowiedź socjalpatrioty. Jeśli sprzęt Owsiaka uratuje, to będę mu wdzięczny.. czy coś w tym stylu? No właśnie to jest paradoksalnie trafione w sedno. Jeśli istnieje i działa państwowa opieka zdrowotna, to przyjmujemy to za oczywistość (bo jakże by inaczej, bo inaczej to barbarzyństwo), jeśli przychodzimy do szpitala i tam się nas leczy, ratuje, to uważamy to za normalne. Nienormalne jest, dopiero gdy owej pomocy nie otrzymujemy, gdy sprzętu nie ma, jest za mało i kolejka długa. Wtedy (słusznie zresztą) uważamy, że to skandal. Jeśli sprzęt jest, to nikt nie jest wdzięczny. Bo państwo ma obowiązek, jest kimś od kogo możemy wymagać. I to jest mimo wszystko, nie zależnie od wszystkich wad większa stabilność, niż w przypadku wszelkiej dobroczynności. U Owsiaka odwrotnie, nie ma sprzętu- to cóż, jest- jesteśmy wdzięczni. Czemu pytam? Przecież dochód z WOŚP odliczany jest od budżetu służby zdrowia. Od lat. Czyli służba zdrowia nie dostaje nic exstra. Nie jest to nic innego jak spektakularnie zbierany podatek. Tu jesteśmy wdzięczni, gdzieindziej nie. Boże broń nas przed wdzięcznością. Ale wniosek z tego taki, że nawet najgorzej działające państwo jest lepsze od dobroczynności. Nie widzimy tego, bo z góry przykładamy inne miary. Inaczej oceniamy to samo, bo w pierwszym wypadku czujemy, że wymagamy, a w drugim, że uprzejmie prosimy.

autor: yona, data nadania: 2011-01-11 09:02:11, suma postów tego autora: 1517

najśmieszniejsze

jest gdy na WOSP na aukcję dają przedmioty np. politycy rządzącej koalicji. Tak jakby nie mogli takiej jednorazowej dotacji na kilkaset tys zł przekazać bezpośrednio służbie zdrowia.

autor: Cisza_, data nadania: 2011-01-11 10:07:27, suma postów tego autora: 2083

yona

[Przecież dochód z WOŚP odliczany jest od budżetu służby zdrowia.]

ciekawe, mozesz to przyblizyc jakos, moze jakis odnosnik itp.., jestem ciekaw ?

autor: dyzma_, data nadania: 2011-01-11 15:18:35, suma postów tego autora: 2960

@ Fred

A ja głupi liczyłem na sensowną odpowiedź...

autor: bullshit.detector, data nadania: 2011-01-11 17:03:27, suma postów tego autora: 213

Dodaj komentarz