Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

SLD jeszcze może

Komentarze

Dodaj komentarz

może lider będzie OK...

ale po co członkowie SLD tu na Portalu mają blogować :)

Pozdrawiam

autor: JJC, data nadania: 2016-01-08 20:51:18, suma postów tego autora: 1582

jedynym odpowiednim kandydatem na wodza SLD

jest Rychu "zmieniłem Jaguara na BMW 7er" Kalisz. Tylko kogoś takiego zaakceptuje proletaryat.

autor: Dobrodziej Pracodawca, data nadania: 2016-01-08 20:55:49, suma postów tego autora: 2714

D..... Pracobiorco

nie podlizuj się prezesowi i nie klep byle czego bo wpychasz się tam gdzie nie zapraszają...

autor: bambosz0, data nadania: 2016-01-08 23:45:58, suma postów tego autora: 1835

Tych co chcieliby ze mną...

członkiem SLD i ZNP Homo Sovieticusem Sierotą po PRL

zapraszam na razie na maila adalbertw@o2.pl.

Pogwarzyć można ze mną o Edukacji, Służbie Zdrowia, ZNP czy SLD.

Pozdrawiam

JJC

autor: JJC, data nadania: 2016-01-09 10:03:34, suma postów tego autora: 1582

Co daje portalowi usunięcie 1 blogera?

Możliwość moderacji jego pisaniny :).

autor: JJC, data nadania: 2016-01-09 10:20:56, suma postów tego autora: 1582

Wymiana zdań między przedstawicielami lewicy

Dzień Dobry

Kolego Prekiel .
U nas to stosujemy już od dawna formę Koleżanko i Kolego wszak jesteśmy socjaldemokratami
a określenie Komuch stosuję by zaświadczyć werbalnie, że nie wstydzę się okresu PRL.

Ponieważ uważam, że jesteśmy jako Lewicą spadkobiercą PRL dlatego w moim nazwie bloga stosowałem określenie Sierota po PRL.

Co do pytania Kolegi to o ile znam niektórych kandydatów z działania w Partii jak i wystąpień publicznych
to dla mnie są dwie kandydatury do rozważenia:
a) Włodzimierz Czarzasty
b) Zbyszek Zaborowski

Z poważaniem JJC

Ps.
Pozwoli kolega, że naszą wymianę upublicznię w komentarzach lewica.pl pod kolegi artykułem na blogu

Dnia 9 stycznia 2016 13:15 Prekiel napisał(a):

Witam, towarzyszu,
Kto z 10 wspaniałych, zdaniem towarzysza, będzie najlepszym szefem SLD?
Łączę wyrazy sympatii,

Przemysław Prekiel

autor: JJC, data nadania: 2016-01-09 14:18:29, suma postów tego autora: 1582

-

"Partia taka jak SLD, z ogromnym dorobkiem"

Weźcie już dajcie spokój. Już ciszej nad tą trumną może Miller teraz się przyklei do prawicy albo do liberałów albo do cholera wie kogo i tyle.

autor: A.Warzecha, data nadania: 2016-01-10 08:31:23, suma postów tego autora: 2743

co do SLD

Zgadzam się, że SLD MOŻE jeszcze ruszać się i w tych spazmatycznych ruchach wykombinować jeszcze jakąś koalicję, nie wiem może wystartują z list PSL albo w koalicji z nimi (jakiś sens, szczególnie wyborczy by to miało). Jednak czy SLD MOŻE jeszcze coś sensownego spłodzić, to nie wiem. Partia jest skorodowana, nie wiem czy jej ludzie nie transferują się do PO, Nowoczesnej czy PSL, a może (ci młodsi bez pzpr-owskiego rodowodu) nawet do PiS. Tak może być na poziomie samorządów, bo wydaje mi się, że SLD nie jest obcy typowy polski pragmatyczny fatalizm, nakazujący podczepiać się pod innych silnych, aniżeli wierzyć we własne siły, skoro jest się słabym. Z tego punktu widzenia radzę SLD koalicję z PSL. Da to na pewno stołki. A gdyby się zdarzyło że w 2019, po wejściu do Sejmu i utworzeniu własnego koła/ klubu znaleźli się jacyś ideowcy, to tym fajniej. Jakoś w to jednak nie wierzę ... ba, nie wierzą w to również sami ludzie SLD...

autor: tomasz_rysz, data nadania: 2016-01-10 11:24:09, suma postów tego autora: 1706

Ciężkie czasy...

*To lewica powinna być twarzą zmiany. Zmiany prawdziwie antysystemowej, która zaneguje obecny system z pozycji socjaldemokratycznych, wyjdzie naprzeciw społecznym oczekiwaniom. Nie wytykajmy sobie dziś błędów przeszłości, nie pytajmy kto z kim i na jakich zasadach, ale zapytajmy po co i w imię jakich wartości? *

W Niemczech socjaldemokracja SPD *neguje* obecny system w koalicji rządzącej razem z chrześcijańską CDU, ale czy w Polsce SLD mogłaby współpracować z PIS, który neguje system ?
Negowanie obecnego systemu oznacza chyba atak na system liberalnej demokracji pielęgnowany przez PO. Kaczyzm dopiero w powijakach.

Wydaje się, że SLD mogłaby sporo zaczerpnąć ze skarbnicy obietnic wyborczych PIS, co nawet częściowo uczyniła, ale i to nie pomogło. Ciężkie czasy dla socjaldemokratów. Ciekawe co przyniosą wybory, czy znajdzie się ktoś lepszy od Leszka Millera ?

autor: Adrem63, data nadania: 2016-01-10 17:13:51, suma postów tego autora: 2307

Z partii powietrze jeszcze nie uszło...czyżby?

A co na czele tej partii robi Miller? W normalnych partiach (także tzw. "burżuazyjnych") po takim wyniku wyborczym jaki przytrafił się SLD szef partii zaraz po ogłoszeniu wyników podaje się do dymisji, a stosowne gremia dymisję przyjmują.

A co do perspektyw...SLD nie ma tak naprawdę ani wymiernego dorobku, ani specjalnie ciekawej historii. Nie ma ideologii, nie ma klasowo określonego elektoratu, nie ma za bardzo kadr, zaplecza medialnego ani finansowego.

Na czym autor bloga opiera swoje nadzieje?

autor: west, data nadania: 2016-01-10 19:01:51, suma postów tego autora: 6709

Jeszcze jedno jak z pozycji socjaldemokratycznych

"zanegować system" skoro socjaldemokracja z definicji ten system akceptuje?

autor: west, data nadania: 2016-01-10 19:18:48, suma postów tego autora: 6709

Panowie co z Wami ... gazet i netu nie czytacie?

Przecież L. Miller ogłosił oficjalnie że przechodzi do rezerwy czy ściślej na ławkę trenera.

Koledzy: Włodzimierz Czarzasty i Zbyszek Zborowski to są rasowi politycy.
Między nimi wybiorę głosując na szefa Partii jako członek SLD.


autor: JJC, data nadania: 2016-01-11 02:06:52, suma postów tego autora: 1582

bamboszku

naucz sie czytać

autor: Dobrodziej Pracodawca, data nadania: 2016-01-11 18:29:08, suma postów tego autora: 2714

Deja vu

"Przecież L. Miller ogłosił oficjalnie że przechodzi do rezerwy czy....

... ściślej na ławkę trenera."

Dakladnie tak jak Kaczynski

autor: ROBOCOP, data nadania: 2016-01-12 02:19:12, suma postów tego autora: 225

SLD jeszcze może?..

Ten dobry tytuł nasuwa pytanie: czy tyle jak jej obecny szef? I nasuwa też odpowiedź: czyli niewiele, bo tyle zawsze mogła socjaldemokracja. Dlatego Lenin ostro ją zwalczał!

autor: steff, data nadania: 2016-01-12 17:00:06, suma postów tego autora: 6626

Trzymając się

terminologii sportowej - póki co Kaczor jest trenerem reprezentacji narodowej, Killer oldbojów szczypiorniaka z koziej wólki...
.

autor: Hyjdla, data nadania: 2016-01-16 10:36:00, suma postów tego autora: 5956

upss

Osbiscie bylbym bardzo ostrozny twierdzic ze

"Kaczor jest trenerem reprezentacji narodowej, Killer oldbojów szczypiorniaka z koziej wólki..."

W koncu to Kaczor i trenowany przez niego PIS-uar spuscil mocny wpier**l wszystkim innym "mocno renomowanym" partiom.

Jezeli on reprezentuja tak denny poziom jaki poziom musza reprezentowac przegrani?

autor: ROBOCOP, data nadania: 2016-01-17 02:23:45, suma postów tego autora: 225

Robocie

Poziom aktualnych Wybrańców jest taki jak Ich Wyborców więc porównywanie z niewybranymi jest co najmniej niestosowne.

autor: bambosz0, data nadania: 2016-01-23 19:25:08, suma postów tego autora: 1835

kapciu

Masz racje, porownywanie konia kto wygral Derby (o kilka dlugosci) z pociagowa szkapa wieziona do rzezni jest conajmniej niestosowne

autor: ROBOCOP, data nadania: 2016-01-25 16:23:11, suma postów tego autora: 225

Robocie

- nie derby tylko bieg przełajowy w lichej reprezentacji i to walkowerem....przypominam z 81% 50% wyborców nie chciało brać udziału w tej farsie a AŻ 19% w połowie niemiło się zdziwiło że reanimowano politycznych nieboszczyków.

autor: bambosz0, data nadania: 2016-02-08 23:29:49, suma postów tego autora: 1835

Dodaj komentarz