Komentarze czytelników portalu lewica.pl Komentarze czytelników portalu lewica.pl

Przejdź do menu

Komentowany tekst

Rok Czarzastego

Komentarze

Dodaj komentarz

Zdaniem członka SLD

Starego Komucha - Sieroty po PRL

Powinniśmy na sztandarach naszych wpisać
Stare Hasło Lewicy
W nowej szacie

Pracy i Godnej Płacy.
Praca to nie przywilej.
Praca to Podstawowe Prawo Człowieka XXI wieku.


autor: JJC, data nadania: 2017-01-24 00:42:30, suma postów tego autora: 1582

JJC, ludzie pracy już nie chcą pracy tylko zapomóg

Vide sukces (?) 500+.

autor: west, data nadania: 2017-01-25 13:15:53, suma postów tego autora: 6717

Tak , tak... tia

i jeszcze z powodu 500 zł kobiety zwalniają się z pracy...
To jakaś paranoja...chyba , że o czymś nie wiem?
O czym ?
O tym, że podniesiono kurs złotego :)
czyli tak jak poniżej

1€ = 1zł

autor: JJC, data nadania: 2017-01-26 00:50:57, suma postów tego autora: 1582

errata bo nie wyświetliło właściwie waluty EU

Tak , tak... tia
i jeszcze z powodu 500 zł kobiety zwalniają się z pracy...
To jakaś paranoja...chyba , że o czymś nie wiem?
O czym ?
O tym, że podniesiono kurs złotego :)
czyli tak jak poniżej

1EU = 1zł
autor: JJC, data nadania: 2017-01-26 00:50:57, suma postów tego autora: 571

autor: JJC, data nadania: 2017-01-26 23:10:36, suma postów tego autora: 1582

wymiana zdań między SLDuchem a Przedstawicielem Prawdziwej Lewicy

Napisał do mnie kolega…
…
Chcesz ratować SLD jakimiś hasłami, których było już multum z okazji każdych kolejnych wyborów, czy kongresów zjednoczeniowych i dodatkowo 7 kotwic, konstytucja, itd. - twoja wola, jednak twierdzę, że szans nie ma, gdy łamany jest statut, a ludzie przecież widzą to klamstwo.
…

Ja mu odpisałem…
Czy piszę nieprawdę ?
Nie zgadzasz się z treściami poniżej...
- Pracy i Godnej Płacy.
- Praca to nie przywilej.
- Praca to Podstawowe Prawo Człowieka XXI wieku.

Tak szczerze ta cała paplanina o lewicowości bez tych prawd czy celów to polityczna ściema sytych piszących bajki na klawiaturze.

Ja mam bezrobotne Dzieci takie Doktory Murki z powieści Tadeusza Dołęgi-Mostowicza
i wiem czego młodym Polakom potrzeba...

Pracy i Godnej Płacy

a nie 500 plus, paplania o wolności, o demokracji czy ewentualnie o gender...

Pozdrawiam

autor: JJC, data nadania: 2017-01-26 23:35:37, suma postów tego autora: 1582

JJC

Piękne i jakże słuszne hasła, tylko co zrobiło SLD w ciągu w sumie 8 lat rządów (w latach 1993-97 i 2001-2005), by wprowadzić je w życie choć w minimalnym stopniu? Nic nie zrobiło! I ludzie mają Wam zaufać po raz kolejny? Na jakiej podstawie?

autor: Paszport Tefałenu, data nadania: 2017-02-11 19:24:55, suma postów tego autora: 231

Para buch, kola ani drgną

Chcę wierzyć, że partia okrzepła i ma się dobrze. Tyle, że wie o tym wyłącznie autor i ścisłe kierownictwo. Nadal nie ma wypracowanej strategii, a co gorsza, w ferworze walki politycznej zaczynają poniektórzy strofować i pouczać dotychczasowych sprawdzonych sojuszników. Ani kiedyś, ani dziś nie prowadzi to do sukcesu. Lewicy brakuje umiejętności bycia wszędzie z programem zrozumiałym, perspektywicznym o pracy i jej wartości jako sprawie nadrzędnej i walce o prawdę w życiu bieżącym oraz przypominanie o tradycjach. Wspieranie i inicjowanie tworzenia związków zawodowych w nowych przedsiębiorstwach, ale i wspieranie pracowników cudzoziemskich. Walka w obronie ludzi samotnych i niezaradnych, a jednocześnie bycie na spotkaniach wszelkiego rodzaju, zwłaszcza środowiskowych. Już dziś na wszystkich szczeblach powinno być rozeznanie, kto ma chęć i jakie szanse w wyborach do samorządów. Szukać nie tylko wśród swoich. Obawiam się, żę nadal jest brak rezonansu społecznego, łatwiej poruszać opinię publiczną demonstracjami na ulicy, niż dyskusja na temat perspektyw własnej dzielnicy, miasta, gminy. A to mieszkańcy będą głosować.

autor: qaduc, data nadania: 2017-02-13 15:51:25, suma postów tego autora: 296

Tia

Czyli SLD nie można zaufać bo kiedyś było średniowiecze i stosy
zaiste ciekawa argumentacja.
Nas wtedy nie było :)

Ufajcie więc Poszport, Prawdziwa lewico i Inni
a) PIS
b) Kukizowi
c) Nowoczesnej
d) PO

a może
Razem które chce osobno...

to może będą za dwie kadencje Was reedukować :(

autor: JJC, data nadania: 2017-02-19 01:33:00, suma postów tego autora: 1582

JJC

Zgoda, Ciebie jak i wielu innych szeregowych działaczy SLD-owskich dołów wtedy nie było. Ale za to liderzy partii, tzn. Czarzasty, Wenderlich. Liberadzki, Dyduch, Łybacka i inne na dzień dzisiejszy najbardziej znane twarze SLD były i nie wyróżniały się specjalnie ideowością. Nie przypominam sobie z ich strony żadnej krytyki ówczesnych władz partii w tamtych czasach. Ot, płynęli z prądem byleby się nie wychylać. Dziś również nie robią nic, by można było na nich postawić. Gdzież ta polityka historyczna, którą sugeruje im red. Prekiel? Gdzie jakiś sensowny program, pakiet socjalny?

Nie popieram żadnego ugrupowania spośród tych, które wymieniłeś, tzn. do niedawna pewne nadzieje wiązałem z Razem. Niestety, okazało się, że im również brakuje wyrazistości.

W moim przekonaniu żadne wybory nic nie zmienią. Jedynie jakieś masowe protesty (jeżeli impuls do nich przyjdzie z ledwo zipiącej Europy Zachodniej) mogą przynieść pewne wymierne korzyści przeciętnym obywatelom.



autor: Paszport Tefałenu, data nadania: 2017-02-21 21:00:33, suma postów tego autora: 231

Dodaj komentarz