Media dały się nabrać?

[2007-07-06 08:53:37]

Promowana przez media kampania "Uwolnić piątek" to w rzeczywistości element kampanii reklamowej Kompanii Piwowarskiej, producenta piwa LECH.

Pozornie w kampanii, o której informowała część głównych mediów chodzi o skrócenie czasu pracy w piątek poprzez przeniesienie części godzin roboczych na inne dni. W rzeczywistości "inicjatorami" przedsięwzięcia są przedstawiciele firmy Ciszewski Public Relations, zajmującej się promocją Kompanii Piwowarskiej, a rozdający ulotki i demonstrujący "aktywiści" to ludzie zatrudnieni przy kampanii reklamowej piwa Lech.

Chcemy żeby słowo "piątek" przywoływało na myśl LECHa, jako synonim czasu relaksu, odprężenia, a przede wszystkim wspaniałej zabawy - stwierdziła Adriana Kajca, senior brand manager marki LECH w Kompanii Piwowarskiej.

Protesty przeciwko fałszywej "kampanii społecznej" jako ośmieszającej prawdziwe inicjatywy społeczne, zapowiedziały grupy anarchistyczne.

drukuj poleć znajomym poprzedni tekst następny tekst zobacz komentarze


lewica.pl w telefonie

Czytaj nasze teksty za pośrednictwem aplikacji LewicaPL dla Androida:



Warszawska Socjalistyczna Grupa Dyskusyjno-Czytelnicza
Warszawa, Jazdów 5A/4, część na górze
od 25.10.2024, co tydzień o 17 w piątek
Fotograf szuka pracy (Krk małopolska)
Kraków
Socialists/communists in Krakow?
Krakow
Poszukuję
Partia lewicowa na symulatorze politycznym
Discord
Teraz
Historia Czerwona
Discord Sejm RP
Polska
Teraz
Szukam książki
Poszukuję książek
"PPS dlaczego się nie udało" - kupię!!!
Lca

Więcej ogłoszeń...


24 listopada:

1957 - Zmarł Diego Rivera, meksykański malarz, komunista, mąż Fridy Kahlo.

1984 - Powstało Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych (OPZZ).

2000 - Kazuo Shii został liderem Japońskiej Partii Komunistycznej.

2017 - Sooronbaj Dżeenbekow (SDPK) objął stanowiso prezydenta Kirgistanu.


?
Lewica.pl na Facebooku